1. vem är jag?

jag heter amanda, men kallas abo, amandabo eller bobo.
jag blir hela 17 år på lördag.jag gillar att sova i skolan,
som t.ex nu, vaknade precis efter en timmes sömn på skolan.
jag har brunt, fluffigt hår och en medusa-piercing.
på fritiden brukar jag vara i olika stall, hänga med mina fina
vänner eller träna på att bli världens bästa dj:s med cissi&fanny.
jag gillar att lyssna på florence+the machine när jag promenerar.
jag hade en kanin som hette lisa när jag var typ 6, den fick barn
och sen vips, så hade jag 11 kaniner. jag gillar vänster-politik.
bodde i arvidsjaur tills jag var 7, då flyttade jag och
mamma till sävar, sen i åttan flyttade vi vidare in till umeå.
jag ogillar vintern skarpt. det är bara halkigt och kallt
och kinderna och händerna fryser jämnt.
och jag skulle vilja ha sommar nu. helst hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0