3. min dag

vaknade av att Olivia ringde och undrade vart jag var, skulle börja om 10 min och så skulle vi ha prov. vart lite smått stressad och kastade på mig kläder och gick ut till bussen som var sen....och det var lite kul för det var ingen vanlig ultrabuss utan en stor, sån som går till typ Sävar. ja, sen provet gick ju inte speciellt bra, och vi fick använda datorn och boken och allt men inte ens med så mycket hjälp kunde jag alla frågorna. sen fick jag hål i kanske 2 timmar, inklusive lunchen. då drog jag och Olivia ner i källaren och sov i 1,5 timmar, skönt. men det läskiga är att jag drömde en sjukt realistisk dröm och var stensäker på att allt hade hänt, men tydligen inte. och jag undrar om jag pratade i sömnen också för i min dröm gjorde jag det, och jag sa inte precis passande saker. he he. sen var det mer skola, historia-arbete och så. drog till stan och gick med Cissi till studiefrämjandet där vi mötte upp Fanny och hade en kurs i drygt 4 timmar. kom hem och såg film. nu, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0