alien abduction

fyfan vad vidrig "the fourth kind" är!!
inte okej att jag såg den själv igårkväll. inte ok.
det var psykiskt jobbigt att gå förbi speglar och sova
i ett mörkt rum. fick tillslut gå och tända en lampa.
vågade nästan inte sova, trodde att jag skulle bli
bortrövad av aliens, hitta ett triangel-märke nånstans
på min kropp som dom i filmen hade. sen när jag vaknade
imorse hade jag försovit mig och undrade om jag kanske
vart bortrövad inatt? för jag mindes inte att väckarklockan
ringde eller så imorse.
ja gud, nu vet jag till 100000% att vi inte är ensamma.



Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, mer skräckisar!

Ikväll blir det denna :)

2010-11-08 @ 14:04:02
URL: http://louuui.blogg.se/
Postat av: Louise

SV: Haha, härligt. Såg du den i 3D?

2010-11-08 @ 16:24:25
URL: http://louuui.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du ska ju inte se den själv!

När jag såg den kunde jag inte sova utan en lampa tänd i flera nätter haha ! (a)

Du gjorde det bra

2010-11-08 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0