river en stad, bygger en ny

nu är det allvar. måste ta tag i allt. jag bara skjuter undan allting, alla problem som jag inte vågar ta itu med. nu måste det få ett slut. jag blir så rädd för mig själv. för ett år sedan var det aldrig så här komplicerat. jag förstår inte riktigt vad som har hänt. jag sviker mina vänner och folk tappar förtroendet för mig. det har hänt alldeles för mycket konstiga saker den senaste tiden, och jag borde ha lärt mig i början, men nej. jag lär mig aldrig. vet fortfarande inte om jag har det. jag vill i alla fall tro det. jag måste försöka ordna upp saker och ting nu. det kan inte fortsätta såhär. jag vill börja om på nytt.
jag ska börja om på nytt.

Kommentarer
Postat av: Simona

Du klarar allt Amanda !

Kärlek till dig <3

2010-11-28 @ 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0