?

varför är jag så galen? eller galen och galen, kanske mer okontrollerad. jag gör saker utan att tänka efter och då kommer ju dom här inte så roliga konsekvenserna. jag hatar det. men jag älskar det också.
jag söker alltid efter något, och vad det är vet jag inte. och jag känner mig alltid stressad, för att jag aldrig hittar det jag söker. jag ser liksom inte det jag har, det är deprimerande. att jag inte kan uppskatta mitt liv os det är. för det är ändå inte dåligt. men iaf, enda gångerna jag är lugn och verkligen inte söker något är när jag är på festivaler eller i stallet. jag skulle vilja bo i ett stall på en festival. det skulle vara bra för mig tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0