Politik

Jonas Sjöstedt från vänsterpartiet var och pratade om politik och hans parti idag. Sjukt intressant var det. Och jag kan ju säga att skulle jag rösta på ett parti skulle det vara vänsterpartiet. Ungefär 95 % av allt han sa höll jag med om. Det var vissa saker som jag inte riktigt höll med om men så är det ju alltid, man tycker inte att något parti har helt rätt. Men jag känner iaf att jag har fått mycket mer insikt i politiken nu och jag förstår faktist vad politikerna snackar om nu. Det känns bra. För jag vill verkligen lära mig om partier och allt det där.
Och nästa vecka, tror jag att det var, ska Jan Björklund? komma och prata och han har ju en helt annan syn än Jonas. Det kommer bli intressant. Jag kommer nog bli ganska frustrerad på han. Eller ja, garanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0