Universum är ett monster

Tänkte dela med mig lite av mina drömmar:

Efter skolan vill jag lämna lilla Umeå och dra söderut med mina vänner, flytta in i en liten lägenhet och inreda den med gamla, coola och fina saker. Skaffa en utekatt som heter något i stil med Otto. Jobba ihop lite pengar så jag kan åka till Venedig, Paris, London och andra städer. Bara åka runt, kanske bo ett år eller två i ett annat land. Uppleva saker liksom. Jag är en sån människa att jag lessnar ganska lätt på ett och samma ställe. Och jag har ett stort behov att kunna känna mig fri, dock är det lite svårt nu för ett tag, och med tanke på att jag bor hos mamma. Men jag vill kunna ha mitt eget ställe, där jag kan sitta uppe till fyra på morgonen och lyssna på Simon and Garfunkel eller annat fint, och bara sitta och vara. Kanske lära mig måla coola saker och dricka mitt te. Men jag kan ju inte det. Och det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-09 @ 23:00:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0