aBo

Här är en lista jag snodde från Wawas blogg (http://tfh.blogg.se/)
Orkar ni läsa, så varsågod!

blomma - blåklocka? 
lösgodis - vet inte vad det heter men små rosa kulor som smakar jordgubbe
klädaffär - Topshop, fast den finns ju inte i lilla Umeå, så det får bli monki.
makeup-märke - det spelar absolut ingen roll
plagg - jeans, skjorta och ett par converse. Eller något prickigt
klädmärke - second hand e best. 
spel - Yatzi
sysselsättning - musik, stallet, måla katter
skor - converse och mina nya kängor
högtid - Julafton, eller kanske midsommar
artist/band - Håkan Hellström, Guns n' roses, Herr Krunegård, Miike Snow, 
snacks - pringles, den mörkgröna burken
parfym - DKNY, äppelparfymen alltså
magasin - hmm...
film - Almoust famous, Finding Nerverland, Factory Girl, Tjenare Kungen, Seabiscuit
tv-serie - Twin Peaks, utan tvekan
blogg - Mina vänners, tycker att dom här stora bloggarna kan bli ganska långtråkiga
tecknad figur - Timon och Pumba. 
årstid - sommar, och hösten när man går på promenader bland alla löv
djur - HEST O PÅNY 
läsk - Trocadero är alltid ett säkert kort
bok -  Bakom stängda dörrar och självbiografier av intressanta och coola människor (typ Marilyn Manson)
saft - Dricker det i princip aldrig så ja har svårt att uttala mig om saft
mat - typ allt. Men pappas renskav är to die for
dessert - kladdkaka och glass
bröd - chiabatta. skulle nog kunna leva på dessa bröd
färg - mest svart, lite grönt och lite lila
brunutansol - Haha. har prövat det en gång men det var verkligen inte min grej. Resultatet vart långt ifrån bra
bilmärke - Bubblor är ju söta. Röda är finast
grönsak - Mango. fast det kanske är frukt?
resmål - Stockholm? har bara varit så långt hemifrån så.. men skulle vilja åka till Paris, London, Italien och något varm så man kan bada och inte frysa.
bär - Jordgubbar och smultron är ju ljuvligt
kroppsdel - håret (helst krulligt), läpparna, armarna
disneyfilm - Lejonkungen! fast Peter Pan och Pinoccio är ju fina dom med
parti - asså, jag har som försökt lära mig det där, vad jag är och blablabla. Men jag upptäcker hela tiden att jag gillar olika partier, men jag vet iaf att jag absolut inte gillar sverigedemokraterna, dom är inte helt 100.
dialekt - norrländska, fast göteborskan går man ju igång på
restaurang - tre kronor?
accessoar - en liten halsduk, ett stort halsband, coola örhängen eller ett töj.


Kommentarer
Postat av: Anna

Trocadero :D:D

2010-09-07 @ 23:35:18
URL: http://annaeeeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0