arg

imorse när jag skulle till skolan tog jag en liten sovmorgon ,klev på bussen, lyssnade på musik, bytte buss och trodde att allt var frid och fröjd. tills jag hoppade av bussen vid skolan. då märker jag att datorn jag hade med mig på första bussen inte längre var med mig. hmmm. aja tänkte jag, jag ringer mami så for hon kolla med bussbolaget typ. någon timme senare var den ännu inte funnen. då började jag bli riktigt orolig, ledsen och arg. kastade mobilen i golvet, slog huvudet i väggen, bet mig så jag har ett rätt så stort märke på handen och tog ut min ilska i korridern på stolar, papperskorgar och en kundvagn (ja, en sån finns vid våra skåp) och då märkte ju några dryga idioter på skolan det och ba: "haha ofta en tjej? hahahha hon har damp, kom vi går och kollar". ja och dom kom ner och skrattade och var bara allmänt riktigt dryga. sen satt jag och mådde psykist dåligt. sen en timme senare när jag var lite lugnare ringde mamma och sa att den var hittat!!!!!!
jippi, och nu är den hemma i mitt knä. love ya dator <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0