kulturnatta

grillade svamp, kött och paprika med några finisar, drack vin och sjöng till Roger Pontare-låtar, rockade rockring och försökte åka linbana, slutade med att jag skrapade upp mitt knä, lekte med en katt och såg ett par bröst. hoppsan. såg på modevisnigar, festade på 4sound med fina människor, dansade med 40+are till gangsta/rap/nigga/bouncy-låtar, hittade ett par handklovar jag lånade rätt så länge, råkade tappa balansen så handen slant på ett kul ställe på nån kille i soffan,woopsi. dansade tango och vart kittlad så jag ville dö, hittade en cykel som höll på åka i ån men jag rädda den, sa hejdå och gick hem.

Kommentarer
Postat av: SANNA

HAHHHA poz:]

2011-05-23 @ 18:08:13
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0